Balázs bemutatkozás

20:00 július 3., 2010

_1180452

Sziasztok Balázs vagyok!!

 

Nem akarok ilyen sablonos témákkal dobálózni, de mégis fogok :) Vagyis inkább mégsem

nemtudok jelenleg mit írni...:( a lényeg, hogy tanulok, zenélek, festegetek, rajzolgatok...

Szeretek élni, de nagyon nagyon nagyon!!! Igazi NYÁRFALÓ vagyok!!!!!!

Uh tényleg nem megy ez most nekem majd még írok ne aggódjatok!!!! BELE JÖVÖK!!!! 

Azt mondja, a lényeg! :Jelenleg tanulmányimat folytatom Szolnokon... A diák élet meghatározó személyisége vagyok,mondhatni én vagyok a diák élet mozgalom egyik vezetője! Sok vetélkedőt tudhatok már a hátam mögött amit az én vezetésemmel és sok sok, a kezem alatt megfordult csapatokkal sikeresen teljesítettünk!!! Ha kreativitásról van szó, nálam, nálunk jó helyen kopogsz! Ha kell 20 perc alatt megírok-unk, egy chuck norris paródiát, vagy 4 karakter kitalálásából egy fantasztikus horrortörténet forgatókönyvét... Állatok vagyunk ha kell egyébként csak kis szelíd bárányok!!!!

 

 

P1000035

P1000032 _1180457

A bejegyzés trackback címe:

https://pontbandelben.blog.hu/api/trackback/id/tr842127615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick123 2010.07.17. 21:32:49

Tök jó nektek h azért kaptok zsebpénzt h vedeltek, hánytok, meg koncertekre jártok:D:D
süti beállítások módosítása